perjantai 25. tammikuuta 2013

Ajatusten käännöksiä


Aurinkoista talvipäivää <3

Olen muuttunut ajatuksiltani, asenteiltani ja arvoiltani hurjasti viime vuosina. Minulta on pitänyt ottaa kaikki pois, jotta osaisin arvostaa. Olen menettänyt materiaa mutta saanut pääomaa, siis omaa pääomaa, en rahallista. Nyt vasta jälkeenpäin olen saanut ymmärtää olevani onnekas ja rikas vaikka olenkin taas tilanteessa, jossa elän kuin sillon ammattikoulun aikaan. En halua määritellä liikaa tilannettani. Haluan nauttia tästä ja olen onnellinen ja kiitollinen kun minulla on kaikki tässä ja nyt. Kukaa ei voi tavallani ymmärtää onnellista oloani, onhan se minun. Kiitos siitä!

Jotta saisitte tästä jotain irti rakkaat lukijani, niin annan vinkin arkielämäänne. Olen huomannut käyttäväni näitä juttuja itse ja ne toimii. Ja jos en havannoi niitä, niin huomaan ne silloin, kun kuulen minulle tärkeistä asioista jonkun saavan täysin erilaisen olon. Tällaisia esimerkkejä voisin kertoa aivan suunnattoman pitkän listan! Nyt kun mietin niin asioita tulvii mieleeni. Annan pari paremman olon esimerkkiä kun kukaan ei jaksa/ halua lukea romaania :)

Esimerkki 1. Taas pitää tyhjentää tiskikone, huh. Miksi aina minä ja ei jaksais... EI NÄIN ;) Itse ajattelen ihan todellakin näin: Ihanaa kun on tiskikone, aivan magee ylellisyys! Wau, vaikka olishan mulla aikaa tiskaakkin, silti mulla on KONE joka tekee sen puolestani! Lisäksi on hienoa saada itse tehdä juttuja köksässä omin avuin! Kiitos sille, joka on tiskikoneen keksinyt! Kiitos! Kuinka paljon aikaa jää vaikka ulkoilulle kun tiskit voi nostaa puhtaina ja kuivina kaappiin. Ja kun laitan ne itse sinne kaappiin, niin löydänkin ne astiat sieltä ;) 

Esimerkki 2. Ääh, roskis on täynnä ja pitää pukea ja viedä se ulos.. EIIII... Aivan mahtavaa, roskis täyttyi kuin itsekseen, koska minä tarvitsen happea. Ja siis huippu juttu saadessani kantaa roskiksen omilla käsillä ja liikkua omilla jaloilla! Aivan mahtavaa, että joku huolehtii puolestani jätehuollosta ja asia on tehty minulle niin helpoksi. Jätteet kassiin ja kassi roskikseen. Kiitos jätehuolto ja kiitos jätteenkuljettajat tärkeästä työstänne! Samalla voisin tehdä pienen kävelylenkin! Jes, ulkoilma on parasta lääkettä. Ja jos väsyttää, niin happihyppely antaa energiaa! Uskokaa pois! 

Näitä riittäisi miljoona. Mitä Sinä voisit tänään tehdä valittamisen sijaan? Kiitollisuus ja positiiviset ajatukset torjuvat muuten masennusta! Joten hymyä huulille ja iloa elämään!!! JEEEEEEE!

2 kommenttia:

  1. Oikein hyviä esimerkkejä!!
    Meillä kun ei ole tiskikonetta ja usein itse tiskaan, niin mä ajattelen, että jeah, nyt mulla on aikaa tiskatessa ajatella mitä ikinä haluan :)

    Ja esimerkiksi mun auto on aiheuttanut ongelmia pitkin syksyä ja olen kantanut korjaamolle rahoja, joille olisi ollut muutakin käyttöä. Silti aina vain mä ajattelen, että pirskuta, mulla on sentään auto, joka vie mut paikasta toiseen vaivatta (ja samalla kyllä haaveilen uudesta autosta ja oon onnellinen kaikkien puolesta, joilla sellainen on :))

    Mahtavaa alkanutta viikkoa sulle :)

    VastaaPoista
  2. Ihana saada kommentteja! Kiitos Ihana Jenny <3

    Juuri näin, iloitse toisen onnesta! Se muuten myös palkitsee omaa mieltä. Ootko huomannut? Mulle tulee ainakin vilpittömän lämmin fiilis toisen onnesta! Nytkin sisko on ottamassa koiranpentua, aivan suloista! Ihanaa, olen niin onnellinen heidän perheenlisäyksestään. Ja mä pääsen sit katsomaan sitä ihanaa rasavilliä naskalihammasta!

    Kiitos samoin mahtiviikkoa! Ja onnellisuuden tunteita!

    Terkuin Minna

    VastaaPoista

Moikkeliskoikkelis! What´s up you lovely? Seuraa myös Instagramissa: Oikku74