sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Rakkauspakkaus

Meille tuli eilen vihdoin se kauan toivottu pinserin pentu. Minulla on ollut kaksi pinseriä aikaisemmin ja nyt olin muutaman vuoden ilman koiraa elämän myllerryksessä. Toipumiseen ja hyvään oloon kuuluu kuitenkin koira ja sen jakamaton ja ehdoton rakkaus. Ihanaa, olen niin onnellinen tästä <3 Kiitos rakas Berit, kasvattaja, jolta otin kolmannen pinserini. Paras kasvattaja minun mielestä <3

Huom, kahvakuula osana myös koiran kasvatusta ;) Kizmo hamusi jo kahvaa :)

Luu on ihan suosikki <3



8 kommenttia:

  1. Voi ihanuuksien ihanuus! <3 Eilen just kattelin tuomosta, että ku on niin sulonen, kaupungilla siis näin. Onnea ja pitkää ikää uudelle perheenjäsenelle. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kerttu <3 Kyllä mä rakastan pinsereitä, oon rotu-uskollinen näköjään... :)

      Poista
  2. Söpö söpö söpö.
    Pitäiskös kurkistaa vieläkö löytyy joku remmi uudelle tulokkaalle.
    Onnea uudelle perheenjäsenelle!
    toivottaa Marja

    VastaaPoista
  3. Kiitos Marja <3 Itseasiassa snadi puolkuristava ja valjaat olis hakusessa :-) Ihanaa. Ja kiitos tervehdyksestä <3

    VastaaPoista

Moikkeliskoikkelis! What´s up you lovely? Seuraa myös Instagramissa: Oikku74